gunks's Recent Activity

  1. gunks replied to the thread Are You Still a Kings fan?.

    I'm a Kings fan, but I'm not going to bother following this team for as long as that smug little pissant goblin is owner. There can be no...

    Feb 20, 2017 at 11:43 AM
  2. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Damn, Vivek. Just when I thought you couldn't be any dumber, you do something like this. ... .... and totally redeem yourself!

    Feb 19, 2017 at 8:25 PM
  3. gunks liked Bricklayer's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Yeah, was going to say that myself. Either this has been invented wholecloth or this idiot owner absolutely 100% can't stand the slightest...

    Feb 19, 2017 at 8:15 PM
  4. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Maybe Cuz is in on it. We trade him for goodies, then he comes back and resigns with us in the summer! Vlade, you dog.

    Feb 19, 2017 at 8:14 PM
  5. gunks liked Bosnian Diehard's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Vivek is an idiot.

    Feb 19, 2017 at 8:12 PM
  6. gunks liked VF21's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    If so, they're gonna have to lower ticket prices. People aren't gonna pay to watch crap...

    Feb 19, 2017 at 8:12 PM
  7. gunks liked jcwkings's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    The elephant in the room is that Cousins values loyalty above all and by going "shopping" today, Vlade and co. have all but broken any...

    Feb 19, 2017 at 8:05 PM
  8. gunks liked Bosnian Diehard's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Wherever Boogie is traded to.

    Feb 19, 2017 at 8:05 PM
  9. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    This is starting to sound pretty concrete folks.

    Feb 19, 2017 at 8:04 PM
  10. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Hopefully you get to make fun of all of us who are doom and gloom right now. With this franchise and owner, I always err on the side of...

    Feb 19, 2017 at 7:55 PM
  11. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Its kinda exciting, like. ..... who's going to be my new basketball team?! I'll pay attention to The Kings on draft night during their...

    Feb 19, 2017 at 7:42 PM
  12. gunks liked VF21's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Jason Jones ‏@mr_jasonjones 2m2 minutes ago So it wouldn't shock me if Cousins' 2 minutes tonight is by design, but trade rumors make it...

    Feb 19, 2017 at 7:31 PM
  13. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    I guess if Vivek squints really REALLY hard, he can see Steph and, er.... Dray? Or maybe he wants a chance to draft that Ball kid. He'll...

    Feb 19, 2017 at 7:16 PM
  14. gunks liked The Effort Police's post in the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    Vivek maybe got triggered by Boogie cussing out that Warriors fans.

    Feb 19, 2017 at 7:04 PM
  15. gunks replied to the thread Only DeMarcus Cousins trade rumor thread.

    +10000000

    Feb 19, 2017 at 6:33 PM